tirsdag den 6. november 2012

Blandet kort





 
Nogle af kortene er inspireret fra Pinterest.

9 kommentarer:

  1. Skønne kort i dejlige farver. Jeg bruger også Pinterest til inspiration - så løber man da i hvertfald ikke tør for idéer :)

    Knus :)

    SvarSlet
  2. Dejlige kort. Ja, pinterest styrer =D

    SvarSlet
  3. Skønne kort du har lavet.

    SvarSlet
  4. Du er da en mester i cas-kort, de er superflotte !

    SvarSlet
  5. Fine kort, og pinterest er en guld grubbe af idder. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. aww altså dine julekort er osse bare så fine. Jeg har linket til din blog og håber derved at give dig mange besøg.
    hav en dejlig dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej tusind tak Dortesjs, virkelig sødt af dig ;)
      God dag til dig også.

      Slet
  7. Rigtig dejlige enkle kort du har lavet. Jeg har SÅ svært ved at lave enkle kort, selv om jeg rent faktisk godt kan lige dem. Jeg må bare komme mere pynt på;-)

    SvarSlet